Ми звикли вважати, що процеси та менеджмент – це щось нудне та похмуре, а стартапи – динамічне та захоплююче, де немає місця жодним правилам.
Проте вірне саме протилежне: створення стартапу має бути підпорядковане чіткій методиці, що має чітко визначені кроки. Основна ідея методу “економічний стартап”, розробленого Еріком Райзом, полягає у швидкому тестуванні ідей нових продуктів на реальних споживачах та постійному коригуванні бізнес-моделі, щоб починати масштабні вкладення лише тоді, коли ідея підтверджена фактами. Хто вже познайомився з цією книгою, говорить про неї так: якщо ви підприємець, терміново кидайте всі справи, сідайте та читайте! І нехай вас не бентежать слова “бізнес із нуля” у назві. Підприємці за духом є в різних компаніях, а вміти постійно аналізувати бізнес-модель і вчасно вносити в неї корективи потрібно будь-якому бізнесу – і малому, і великому.
Автор Ерік Райз



