Емоційний інтелект лідера

Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?

У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.

Автори книг: Деніел Гоулман, Річард Бояціс, Енні Маккі

Деніел Ґоулман — психолог, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.

Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.

Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.

Реформація. Успіх Європи і шанс для України

Колективна монографія присвячена аналізу реформаційних процесів в Європі, багато уваги приділено конкретним механізмам впровадження принципів Реформації у розвиток різних сфер і галузей життєдіяльності України: політичної,

Мислення швидке й повільне

Автор досліджує, як працюють розумові механізми. Він стверджує, що люди мають два основні способи мислення. Один — швидкий та інстинктивний, потрібний для реакції на небезпечні

Need help? Visit the Innovation Hub!

Connect, create, and commercialize your ideas

Capabilities

Company

Legal

About