Ще 1992 року Джим Коллінз у співавторстві з Біллом Лазьє написав бестселер Beyond Entrepreneurship, на якому зросло ціле покоління управлінців. А 2020 року Коллінз майже подвоїв текст видання численними есе. Чому важливо формувати корпоративне бачення? Чим відрізняється мета компанії від її місії? Про що свідчать основні фінансові показники? Як гарну ідею перетворити на інновацію? Відповіді — у цій роботі на численних прикладах з історії таких гігантів, як IBM, HP, Walmart, та менших, але успішних і сталих компаній.
Ця книжка про те, як маловідомі бізнеси стають величними і завдяки чому — а головне, кому — величні компанії зберігають свій статус протягом десятиріч і довше. У ваших руках — квиток на подорож шляхами найуспішніших лідерів бізнесу і детальні інструкції з побудови не просто величної, а сталої компанії, яка надовго переживе свого засновника.
Автори книг: Джим Коллінз, Білл Лазьє
Джим Коллінз – автор і співавтор книжок, що творять зміни, зокрема «Від хорошого до величного», «Зроблено на совість», «Як гинуть могутні» та «Величні за власним вибором». Ці книжки складають основу кожної лідерської бібліотеки. Провідний світовий мислитель, що спеціалізується на розвитку величних компаній. Сократівський радник генеральних директорів і лідерів з усіх континентів. У 2017 році Forbes зарахував його до переліку 100 найвеличніших живих мислителів у сфері бізнесу.
Білл Лазьє – засновник і очільник кафедри бізнесу імені Ненсі і Чарльза Мангерів у Стенфордській юридичній школі. Викладав менеджмент невеликих компаній і нерухомості в Стенфордській вищій школі бізнесу. Заснував Bristol Investment Company, був її головою правління.



