Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

Це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт. Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише “вирівнюють” потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачем певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову – він допомагає економіці долати кризи.

Автор: Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер

Sapiens: Людина розумна. Коротка історія людства

Це коротка історія людства – не традиційний хронологічний перелік подій і правителів, який бачимо в багатьох підручниках і науково-популярних виданнях. Автор поступово розкриває перед читачем,

Need help? Visit the Innovation Hub!

Connect, create, and commercialize your ideas

Capabilities

Company

Legal

About