Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег. Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів.

У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.

Автори книг: Карл Сьюелл, Пол Браун

Реформація. Успіх Європи і шанс для України

Колективна монографія присвячена аналізу реформаційних процесів в Європі, багато уваги приділено конкретним механізмам впровадження принципів Реформації у розвиток різних сфер і галузей життєдіяльності України: політичної,

Мислення швидке й повільне

Автор досліджує, як працюють розумові механізми. Він стверджує, що люди мають два основні способи мислення. Один — швидкий та інстинктивний, потрібний для реакції на небезпечні

Need help? Visit the Innovation Hub!

Connect, create, and commercialize your ideas

Capabilities

Company

Legal

About