Книга Роберта Айґера, CEO Disney, – це добірка історій і кейсів, що ілюструють непросту, проте цікаву роботу керуючого величезної корпорації.
Автор розповідає про свій шлях від телевізійника нижчої ланки до СЕО наймогутнішої компанії, що дарує щастя дітям і дорослим. Він дає змогу зазирнути за лаштунки перемовин зі Стівом Джобсом щодо Pixar і Джорджем Лукасом щодо Lucasfilms, наводить приклади цінностей, що в довгостроковому періоді дають найліпший результат.
На стоірнках книги йдеться про успіхи й невдачі, про придбання і продаж активів. Дійсно, за всією магією креативного бізнесу стоять чіткі правила управління, помножені на особисті цінності лідера компанії. І саме комбінація цих двох складових забезпечує успіх.
Читач бачить, як ухвалювали важливі рішення. Скільки знань, навичок і скоординованої роботи управлінців потрібно, щоб у будь-якому куточку світу люди казали: “Disney – це просто чудо!”.
Автор книги: Роберт Айґер



