Перехід на нову посаду чи в іншу компанію завжди дається нелегко. Хоча це й хороший шанс, щоб почати все заново і вибудувати іншу стратегію поведінки. Головне — уникнути помилок, які під час перших трьох місяців роботи можуть коштувати кар’єри.
Автор покроково описує процес переходу на нову посаду і дає базові принципи прискореної адаптації на новому місці. Вони допоможуть вибудувати план дій і навести лад у думках. А для кращого розуміння й закріплення ідей кожен розділ книжки містить практичні поради, чекліст і систему самооцінювання.
Автор книги: Майкл Воткінс
Майкл Воткінс — викладач дисципліни «Лідерство та організаційні зміни» в Міжнародному інституті з управлінського розвитку, у минулому – професор Гарвардської школи бізнесу та Школи управління імені Джона Кеннеді. Засновник консалтингової компанії Genesis Advisers. Уже понад 20 років працює з керівниками великих компаній, коуч організацій зі списку Fortune 500.



