В основі книжки – багаторічне дослідження, що мало наметі сформулювати головні принципи ведення бізнесу в несприятливих умовах. Ґрунтуючись на строгих наукових висновках, автори формують гіпотези, які потім підтверджують або спростовують фактами.
Чому в умовах економічної нестабільності одні компанії процвітають, інші ж – занепадають? Які риси відрізняють лідерів, що успішно долають негативні обставини, від тих, хто не може впоратися з ними? У пошуках відповіді на ці запитання автори приходять до несподіваних висновків…
Прочитавши цю книжку, ви дізнаєтеся, як перемагати в будь-яких, навіть найбільш екстремальних умовах, як знаходити правильний шлях і будувати величну компанію, що здатна не просто реагувати на події, а створювати їх.
Автори книги: Джим Коллінз, Мортен Гансен
Джим Коллінз – американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок “Від хорошого до величного”, “Більше ніж бізнес 2.0”, “Зроблено на совість”. Працював у McKinsey & Company та Hewlett-Packard.
Мортен Гансен – бізнес-експерт, автор книжки “Співпраця”. Професор кафедри менеджменту Каліфорнійського університету в Берклі, викладач Гарвардської бізнес-школи.



