Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії – успішні, а інші – провальні.
Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози можуть допомогти побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів та зростання бізнесу.

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.

Автор книги: Байрон Шарп

Реформація. Успіх Європи і шанс для України

Колективна монографія присвячена аналізу реформаційних процесів в Європі, багато уваги приділено конкретним механізмам впровадження принципів Реформації у розвиток різних сфер і галузей життєдіяльності України: політичної,

Мислення швидке й повільне

Автор досліджує, як працюють розумові механізми. Він стверджує, що люди мають два основні способи мислення. Один — швидкий та інстинктивний, потрібний для реакції на небезпечні

Need help? Visit the Innovation Hub!

Connect, create, and commercialize your ideas

Capabilities

Company

Legal

About